duminică, 24 octombrie 2010

Să cântăm împreună 2

Priceasna audio
Ce folos


De-aş ajunge-n cea mai mare
Slavă pământească
În zadar dacă voi pierde
Slava cea cerească.
                       
Refren:            Ce folos, ce folos,
                         Slavă fără de Hristos.

De-aş avea toţi banii lumii
Să-mi stea-n mân-arginţii
În zadar dacă-mi lipseşte
Aurul credinţei

Refren: Ce folos, ce folos,
                                     Aur fără de Hristos.

De-aş ştii toată-nţelepciunea
Câtă e sub soare
În zadar dacă-mi voi pierde
Cea mântuitoare

Refren: Ce folos, ce folos,
                                     Minte fără de Hristos.

De-aş fi omul cel mai mare
De pe lumea toată
În zadar dacă mă-nfrânge
Pofta desfrânată

Refren: Ce folos, ce folos,
                                     Tânăr fără de Hristos.

De-aş cuprinde lumea-ntreagă
Toată-a mea să fie
În zadar dacă-mi pierd viaţa
Cea din veşnicie
           
Refren:            Ce folos, ce folos,
                                     Viaţă fără de Hristos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu